På årets generalforsamling blev det vedtaget, at foreningen overgår til Digital Kommunikation. Dette betyder, at informationer og nyheder leveres på digitale platforme.
Vigtig kommunikation sendes fra Administration Danmark til din mail.
Det er derfor vigtigt – og dit eget ansvar – at Administration Danmark har din email adresse.
Er der flere personer i andelen, der vil have vigtig kommunikation, skal disses email adresser også sendes til Administration Danmark.
Email adresser skal sendes til: [email protected]
Nyheder uden vigtig karakter vil blive offentliggjort her på hjemmesiden.
Derfor har hjemmesiden fået et nyt udseende, der gør at nyheder har et større fokus.
Hvis du vil kontakte bestyrelsen eller varmemesteren kan dette gøres under menupunktet “Kontakt os“.
Vi forsøger at opretholde en vidensdatabase, så du selv kan søge svar på spørgsmål over de henvendelser vi får flest af. Se menupunktet Spørgsmål og Svar.
Har du forslag eller oplever udfordringer ved den nye hjemmeside opfordres du til, at skrive til bestyrelsen.
Vi vil meget gerne have feedback, ris og ros.